Shab e Baraat????

شب براءت سے اعلان براءت

اللہ رب العالمین نے تکمیل دین اسلام کا اعلان کرتے ہوئے فرمایا​
الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِيناً
[المائدة : 3]
آج میں نے تمہارے لیے تمہارا دین مکمل کردیا ہے اور اپنی نعمت کو تم پر پورا کر دیا ہے اور تمہارے لیے اسلام کو بطور دین پسند کر لیا ہے ۔

اور امام الأنبیاء جناب محمد مصطفى صلى اللہ علیہ وسلم کو حکم دیا کہ​
يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَيْكَ مِن رَّبِّكَ وَإِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ وَاللّهُ يَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ
[المائدة : 67]
اے رسول ! صلى اللہ علیہ وسلم جو کچھ آپکی طرف آپکے رب کی طرف سے نازل کیا گیا ہے اس (سب کچھ ) کو پہنچا دیں ۔اگر آپ نے ایسا نہ کیا تو آپ نے پیغامات (الہیہ ) کو نہیں پہچایا , اللہ آپکو لوگوں سے بچائے گا

اور رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے یقینا سارے کا سارا دین ہم تک پہنچا دیا ہے اور اسکی گواہی صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے حجۃ الوداع کے موقع پر یوں دی​
نعم قد بلغت وأدیت ونصحت
صحیح مسلم کتاب الحج باب حجۃ النبی صلى اللہ علیہ وسلم ح 1218
ہاں آپ نے دین حق پہنچا دیا ہے , امانت ادا کردی ہے اور نصیحت فرما دی ہے

اور اللہ رب العالمین نے ہمیں صرف اور صرف وحی الہی کی اتباع کا حکم دیتے ہوئے غیر وحی کی پیروی سے منع کیا اور فرمایا​
اتَّبِعُوا مَا أُنْزِلَ إِلَيْكُمْ مِنْ رَبِّكُمْ وَلَا تَتَّبِعُوا مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءَ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونَ
(الأعراف : 3)
جو کچھ تمہارے رب کی طرف سے تمہاری طرف وحی کیا گیا اسی کی ہی پیروی کرو اور اسکے علاوہ دیگر اولیاء کی پیروی نہ کرو تم کم ہی نصیحت حاصل کرتے ہو

اور وحی الہی صرف اور صرف کتاب وسنت میں محصور و مقصور ہے یہی وجہ ہے کہ اللہ تعالى نے ان دونوں یعنی کتا ب اللہ اور سنت رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم میں اضافہ کرنے والے کے لیے وعید سنائی اور فرمایا​
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِآيَاتِهِ إِنَّهُ لَا يُفْلِحُ الظَّالِمُونَ
(الأنعام : 21)
اس شخص سے بڑا ظالم کون ہو سکتا ہے جو اللہ تعالى پر جھوٹ باندھے یا اللہ تعالى کی آیت کو جھٹلائے یقینا ظالم کامیاب نہیں ہونگے

حتى کہ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم کے بارہ میں بھی اللہ تعالى نے واضح لفظوں میں ارشاد فرمادیا​
وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنَا بَعْضَ الْأَقَاوِيلِ * لَأَخَذْنَا مِنْهُ بِالْيَمِينِ * ثُمَّ لَقَطَعْنَا مِنْهُ الْوَتِينَ * فَمَا مِنْكُمْ مِنْ أَحَدٍ عَنْهُ حَاجِزِينَ
(الحاقۃ : 44-47)
اور اگر یہ بھی ہم پر کچھ جھوٹ باندھ دیتے تو ہم انہیں بھی دائیں ہاتھ سے پکڑتے پھر ہم انکی شہہ رگ کاٹ دیتے اور تم میں سے کو ئی انہیں بچانے والا نہ ہوتا

اسی طرح رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے جھوٹی احادیث گھڑنے والوں کے بارہ میں فرمایا​
لاَ تَكْذِبُوا عَلَىَّ فَإِنَّهُ مَنْ يَكْذِبْ عَلَىَّ يَلِجِ النَّارَ
(صحیح مسلم ح 2)
مجھ پر جھوٹ نہ باندھو جس نے مجھ پر جھوٹ پر باندھا وہ آگ میں جائے گا

نیز فرمایا​
مَنْ تَعَمَّدَ عَلَىَّ كَذِبًا فَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنَ النَّارِ
( صحیح مسلم ح 3)
جس نے جان بوجھ کر مجھ پر جھوٹ باندھا وہ اپنا ٹھکانہ جہنم میں بنا لے

اسی طرح آپ صلى اللہ علیہ وسلم نے ہر سنی سنائی حدیث کو بلا تحقیق بیان کرنے سے بھی منع فرما دیا کہ کہیں اس میں جھوٹ کی آمزیش نہ ہو​
كَفَى بِالْمَرْءِ كَذِبًا أَنْ يُحَدِّثَ بِكُلِّ مَا سَمِعَ
(صحیح مسلم باب النَّهْىِ عَنِ الْحَدِيثِ بِكُلِّ مَا سَمِعَ ح 7)
آدمی کے لیے اتنا جھوٹ ہی کا فی ہے کہ وہ ہر سنی سنائی بات کو آگے بیان کردے

اسی طرح آپ صلى اللہ علیہ وسلم نے جھوٹی روایات کو بیان کرنے سے بھی منع فرما دیا​
مَنْ حَدَّثَ عَنِّى بِحَدِيثٍ يُرَى أَنَّهُ كَذِبٌ فَهُوَ أَحَدُ الْكَاذِبِينَ
(صحیح مسلم ح 1)
جس نے میر ی طرف منسوب شدہ کوئی ایسی حدیث بیان کی جسے جھوٹی روایت کہا جاتا تھا تو وہ (بیان کرنے والا ) بھی جھوٹوں میں سے ایک جھوٹا ہے

اسی طرح دین میں نئی نئی بدعتیں ایجاد کرنے کو رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے ضلالت و گمراہی سے تعبیر کرتے ہوئے فرمایا​
وَإِيَّاكُمْ وَمُحْدَثَاتِ الأُمُورِ فَإِنَّ كُلَّ مُحْدَثَةٍ بِدْعَةٌ وَكُلَّ بِدْعَةٍ ضَلاَلَةٌ
(سنن أبی داود کتاب السنۃ باب فی لزوم السنۃ ح 4607)
اور تم نو ایجاد شدہ کاموں سے بچو یقینا ہر نو ایجاد شدہ چیز بدعت ہے اور بدعت گمراہی ہے

اور ان کاموں کو مردود قرار دیتے ہوئے فرمایا​
مَنْ أَحْدَثَ فِى أَمْرِنَا هَذَا مَا لَيْسَ مِنْهُ فَهُوَ رَدٌّ
(صحیح مسلم کتاب الأقضیۃ باب نقض الأمور الباطلۃ ورد محدثات الأمور ح 1718)
جس نے بھی ہمارے اس دین میں کوئی ایسی چیز ایجاد کی جو اس میں سے نہیں ہے تو وہ مردود ہے

اور اسی طرح اپنے ہر خطبہ میں ارشاد فرماتے​
فَإِنَّ خَيْرَ الْحَدِيثِ كِتَابُ اللَّهِ وَخَيْرُ الْهُدَى هُدَى مُحَمَّدٍ وَشَرُّ الأُمُورِ مُحْدَثَاتُهَا وَكُلُّ بِدْعَةٍ ضَلاَلَةٌ
( صحیح مسلم کتاب الجمعۃ باب تخفیف الصلاۃ والخطبۃ ح 867)
یقینا بہترین حدیث کتاب اللہ اور بہترین طریقہ محمد صلى اللہ علیہ وسلم کا طریقہ ہے اور بدترین کام اس (دین محمدی صلى اللہ علیہ وسلم ) میں نو ایجاد شدہ کام ہیں اور ہر بدعت گمراہی ہے

مگر صد حیف کہ آج ہمارے اس دور میں بدعات و خرافات کا ایک طوفان امڈا نظر آتا ہے ہر نیا دن نئے فتنے کو جنم دینے والا اور نیا سال نئی بدعت کو فروغ دینے والا ثابت ہوتا ہے ۔ امت مسلمہ خرافات وبدعات میں ایسی کھوئی ہے کہ سنت وسیرت کو بھول چکی ہے ۔ اب بدعت ہی لوگوں کا دین بن چکا ہے , خرافات انکی عبادات بن گئی ہیں , اللہ اور اسکے رسول صلى اللہ علیہ وسلم کی حکم عدولیاں انکے لیے طاعات کا درجہ رکھتی ہیں ۔اور ستم بالائے ستم کہ یہ سب کچھ فضیلتوں کے لباس میں ملبوس نظر آتا ہے , اور ناصح اگر کوئی اٹھے اور انکی چیرہ دستیوں کی نقاب کشائی کرنا چاہے تو رجعت پسند , بنیاد پرست اور دقیانوس کے القاب سے ملقب ہو جاتا ہے , بقول شاعر
خرد کانام جنوں رکھ دیا جنوں کا خرد جو چاہے تیرا حسن کرشمہ ساز کرے

ان بدعات و محدثات میں سے ایک بدعت شب براءت کے جشن کی بھی ہے , اس میں بھی اللہ اور اسکے رسول صلى اللہ علیہ وسلم کی نافرمانیاں بام عروج کو پہنچتی ہیں , جن کاموں سے شریعت نے منع کیا ہے ان کاموں کا ارتکاب کیا جاتا ہے اور جن کاموں کاحکم دیا ہے ان سے اعراض کیا جاتا ہے​
یہ مسلماں ہیں جنہیں دیکھ کے شرمائیں یہود

اس مختصر سی بحث میں ہم ماہ شعبان کی فضیلتوں اور برکتوں کو بیان کرکے اس ماہ مقدس میں مروجہ بدعات و خرافات کا رد پیش کریں گے اللہ سے دعاء ہے کہ وہ ہمیں اس کام کی توفیق دے جس پر وہ
راضی ہو اور ہمارے اس عمل کو شرف قبولیت سے نوازے ۔ آمین ۔

ماہ شعبان کی فضیلت



1​

عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَصُومُ حَتَّى نَقُولَ لَا يُفْطِرُ وَيُفْطِرُ حَتَّى نَقُولَ لَا يَصُومُ فَمَا رَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ اسْتَكْمَلَ صِيَامَ شَهْرٍ إِلَّا رَمَضَانَ وَمَا رَأَيْتُهُ أَكْثَرَ صِيَامًا مِنْهُ فِي شَعْبَانَ
1969 صحیح بخاری کتاب الصوم باب صوم شعبان

ام المؤمنین سیدہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا بیان فرماتی ہیں کہ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم روزے رکھتے چلے جاتے حتى کہ ہم یہ کہنے لگتے کہ آپ روزہ رکھنا نہ چھوڑیں گے ۔ اور آپ صلى اللہ علیہ وسلم روزہ چھوڑتے چلے جاتے حتى کہ ہم کہتے کہ آپ روزہ نہیں رکھیں گے ۔ میں نے رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم کو ماہ رمضان کے علاوہ اور کسی ماہ کے مکمل روزے رکھتے نہیں دیکھا اور ماہ شعبان کے مقابلہ میں کسی بھی ماہ میں زیادہ روزے رکھتے نہیں دیکھا

2

عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ قَالَتْ مَا رَأَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَصُومُ شَهْرَيْنِ مُتَتَابِعَيْنِ إِلَّا شَعْبَانَ وَرَمَضَانَ
جامع الترمذی ابواب الصوم باب ما جاء فی وصال شعبان برمضان736

ام سلمہ رضی اللہ عنہا بیان فرماتی ہیں کہ میں نے رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم کو شعبان اور رمضان کے علاوہ کسی دوسرے دو مہینوں میں مسلسل روزے رکھتے نہیں دیکھا

3​

اسامہ بن زید رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : قُلْتُ يَا رَسُولَ اللَّهِ لَمْ أَرَكَ تَصُومُ شَهْرًا مِنْ الشُّهُورِ مَا تَصُومُ مِنْ شَعْبَانَ قَالَ ذَلِكَ شَهْرٌ يَغْفُلُ النَّاسُ عَنْهُ بَيْنَ رَجَبٍ وَرَمَضَانَ وَهُوَ شَهْرٌ تُرْفَعُ فِيهِ الْأَعْمَالُ إِلَى رَبِّ الْعَالَمِينَ فَأُحِبُّ أَنْ يُرْفَعَ عَمَلِي وَأَنَا صَائِمٌ
سنن نسائی کتاب الصیام باب صوم النبی صلى اللہ علیہ وسلم2357


میں نے رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم سے سوال کیا کہ آپ شعبان میں جتنے روزے رکھتے ہیں میں نے آپکو شعبان کے علاوہ کسی اور مہینے میں اتنے روزے رکھتے نہیں دیکھا ؟ تو آپ صلى اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: یہ رجب و رمضان کے مابین وہ مہینہ ہے کہ جس سے لوگ غافل ہیں ۔ یہ ایسا مہینہ ہے کہ اس میں اعمال رب العالمین کے حضور پیش ہوتے ہیں تو میں پسند کرتا ہوں کہ میرے اعمال اس حال میں اللہ کے حضور پیش ہوں کہ میں روزے سے ہوں

جاری ہے​
 
  • Useful
Reactions: Meeno

skY

The. Legend.. skY
Staff member
Oct 1, 2018
1,003
29
940
613
KSA

نصف شعبان کے بعد روزہ سے ممانعت

سیدنا ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے فرمایا​
إِذَا انْتَصَفَ شَعْبَانُ فَلَا تَصُومُوا
سنن ابی داود کتاب الصوم باب فی کراہیۃ ذلک2337
جب شعبان نصف ہو جائے تو روزہ نہ رکھو

استقبال رمضان کا روزہ رکھنے کی ممانعت

سیدنا ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے فرمایا​
لَا يَتَقَدَّمَنَّ أَحَدُكُمْ رَمَضَانَ بِصَوْمِ يَوْمٍ أَوْ يَوْمَيْنِ إِلَّا أَنْ يَكُونَ رَجُلٌ كَانَ يَصُومُ صَوْمَهُ فَلْيَصُمْ ذَلِكَ الْيَوْمَ
صحیح بخاری کتاب الصوم باب لا یتقدم رمضان بصوم یوم ولایومین1914
تم میں سے کوئی بھی رمضان سے ایک یا دو دن قبل روزہ نہ رکھے الا کہ اگر کوئی شخص کسی دن کا روزہ رکھتا ہو تو وہ اس دن کا روزہ رکھ لے
یعنی مثلا اگر کوئی شخص سموار اور جمعرات کا روزہ باقاعدگی سے رکھتا ہے اور سموار یا جمعرات کا دن رمضان سے متصل ایک دن قبل آجائے تو ایسے شخص کے لیے یہ روزہ رکھنا جائز ہے ۔ لیکن رمضان کے استقبال کی غرض سے شعبان کے آخری ایک یا دو دن کا روزہ رکھنا ممنوع ہے۔

پندرہ شعبان کے روزے کی ممانعت

مذکورہ بالا دونوں احادیث کو مدنظر رکھنے سے یہ بات ثابت ہو جاتی ہے کہ جب شعبان کا مہینہ نصف ہو جائے تو کسی کو بھی رمضان سے پہلے روزہ رکھنے کی اجازت نہیں ہے ۔ اور جب شعبان کے چودہ دن گزر جائیں توا سکے بعد شعبان کا مہینہ نصف ہو جاتا ہے کیونکہ کسی کو علم نہیں کہ شعبان 29 دن کا ہو گا یا 30 دن کا ۔ یعنی 15 شعبان کا دن پہلے نصف حصہ میں داخل ہے یا بعد والے نصف حصہ میں ۔ یعنی 15 شعبان کے دن کا روزہ مشکوک ہے اور شک والے دن کا روزہ رکھنے سے بھی دین اسلام میں ممانعت وارد ہے​
سیدنا عمار رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں :جس نے شک والے دن کاروزہ رکھا اس نے ابو القاسم صلى اللہ علیہ وسلم کی نافرمانی کی
جامع ترمذی ابواب الصوم باب ما جاء فی کراہیۃ صوم یوم الشک686
ہاں البتہ جو شخص ہر ماہ ایام بیض( 13,14,15 تاریخ) کے روزے رکھتا ہو تواسکے لیے رخصت ہے کہ وہ پندرہ شعبان کا روزہ بھی رکھ لے

شعبان سے متعلقہ ضعیف روایات

افضل ترین روزہ

سیدنا انس رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم سے پوچھا گیا کہ کونسا روزہ افضل ہے تو آپ صلى اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : شعبان لتعظیم رمضان . ماہ رمضان کی تعظیم میں شعبان کا روزہ رکھنا

یہ روایت صدقہ بن موسی کے ضعیف ہونیکی بناء پر ضعیف ہے نیز اس صحیح حدیث کے خلاف بھی ہے جس میں رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے محرم الحرام کے روزہ کو رمضان کے بعد افضل ترین روزہ قرار یا ہے

نصف شعبان کا روزہ

اسی طرح کی ایک اور روایت سنن ابن ماجہ میں علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ سے منقول ہے کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا
إذا كانت ليلة النصف من شعبان ، فقوموا ليلها وصوموا نهارها ، فإن الله ينزل فيها لغروب الشمس إلى سماء الدنيا ، فيقول : ألا من مستغفر لي فأغفر له ألا مسترزق فأرزقه ألا مبتلى فأعافيه ألا كذا ألا كذا ، حتى يطلع الفجر
سنن ابن ماجه - كتاب إقامة الصلاة والسنۃفیھا، باب ما جاء في ليلة النصف من شعبان - حديث:‏138۸

جب نصف شعبان کی رات آئے تو ا س قیام کرو اور دن کا روزہ رکھو ، بے شک اللہ تعالیٰ غروب شمس کے بعد آسمان دنیا پر آجاتے ہیں اور اعلان فرماتے ہیں کہ کیا کوئی مجھ سے معافی مانگنے والا نہیں کہ میں اس کو معاف کردوں ؟ کیا کوئی رزق مانگنے والا نہیں ہے کہ میں اس کو رزق دوں؟ کیا کوئٰ پریشانی میں مبتلا نہیں ہے کہ میں اسے عافیت دوں؟ کیا کوئی ایسا نہیں ہے؟؟ کیا کوئی ایسا نہیں ہے؟؟ حتی کہ فجر طلوع ہوجاتی ہے
اس روایت کی سند میں ابوبکر بن محمد بن ابی سبرۃ السبری المدنی ہے، جو کہ ضعیف ہےبلکہ امام احمد بن حنبل اور یحییٰ بن معین نے کہا ہے کہ یہ روایتیں گھڑتا ہے۔ لہٰذا یہ روایت موضوع ہے۔ اور من گھڑت روایات ضعیف کی بدترین قسم ہے

مشرک یا کینہ پرور کے سوا عام معافی

ایک روایت یہ بھی پیش کی جاتی ہے کہ
اللہ تعالیٰ نصف شعبان کی رات کو مشرک اور بغض وکینہ رکھنے والے کے سوا اپنی ساری مخلوق کو معاف فرمادیتے ہیں
سنن ابن ماجه - كتاب إقامة الصلاة والسنۃفیھا، باب ما جاء في ليلة النصف من شعبان - حديث:‏13۹۰
لیکن اس کی سند میں بھی کئی علتیں ہیں جن میں سے عبداللہ بن لھیعہ کا مختلط ہونا اور ضحاک بن ایمن کا مجہول ہونابالخصوص قابل ذکر ہیں۔ لہٰذا ان دوموٹی موٹی وجوہات کی بنا پر یہ روایت بھی ساقط الاعتبار ٹھہری

میرا مہینہ

ایک روایت یہ بھی بیان کی جاتی ہے
رجب شہر اللہ وشعبان شہری و رمضان شہر أمتی
رجب اللہ کا مہینہ ہے شعبان میرا مہینہ ہے اور رمضان میری امت کا مہینہ ہے
اس روایت میں ابو بکر نقاش نامی روای کذاب ہے وہ حدیثیں گھڑا کرتا تھا لہذا یہ روایت بھی ساقط الاعتبار ہے

صلاۃ الفیۃ

ایک روایت یہ بھی بیان کی جاتی ہے کہ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے فرمایا
یا علی من صلى مائۃ رکعۃ فی لیلۃ النصف من شعبان یقرأ فی کل رکعۃ بفاتحۃ الکتاب وقل ہوا للہ احد عشر مرات , یا علی ما من عبدیصلى ہذہ الصلوات إلا قضی اللہ عزو جل لہ کل حاجۃ طلبہا تلک اللیلۃ
اللآلی المصنوعۃ فی الاحادیث الموضوعۃ للسیوطی جلد 2 صفحہ 49
اے علی جس نے نصف شعبان کی رات کو سو رکعت نماز اس طرح سے پڑھی کہ ہر رکعت میں سورۃ الفاتحہ اور اسکے بعد د س دس مرتبہ سورۃ الاخلاص پڑھی , اے علی جو بندہ بھی یہ نماز پڑھ لے تو اللہ تعالى اسکی ہر وہ حاجت پوری کرے گا جو بھی وہ اللہ سے مانگے
اس نماز کو لوگ صلاۃ البراۃ یا صلاۃ الالفیۃ ادا کہتے ہیں ۔ اس کا ثبوت کسی صحیح حدیث میں موجود نہیں ہے۔ اسكي تين سندیں ہیں اور ہر سند مجاہیل کے ساتھ بھری ہوئی ہے

اسی طرح ایک روایت یہ بھی بیان کی جاتی ہے​
من صلى ليلة النصف من شعبان ثنتي عشرة ركعة يقرأ في كل ركعة قل هو الله أحد ثلاثين مرة، لم يخرج حتى يرى مقعده من الجنة ويشفع في عشرة من أهل بيته كلهم وجبت له النار
اللآلی المصنوعۃ فی الاحادیث الموضوعۃ للسیوطی جلد 2 صفحہ 49 , الموضوعات لابن جوزی جلد2 صفحہ 129
جو شخص نصف شعبان کی رات بارہ رکعتیں پڑھے اور ہر رکعت میں سورۃ الاخلاص تیس مرتبہ پڑھے تو وہ نماز سے فارغ ہونے سے پہلے جنت میں اپنا ٹھکانہ دیکھ لے گا
یہ روایت بھی مجاہیل کی ایک بہت بڑی جماعت نے بیان کی ہے

بے حساب مغفرۃ

ایک روایت جامع ترمذی کے حوالے سے پیش کی جاتی ہے کہ ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنھا بیان فرماتی ہیں
فقدت رسول الله صلى الله عليه وسلم ليلة فخرجت ، فإذا هو بالبقيع ، فقال : " أكنت تخافين أن يحيف الله عليك ورسوله " ، قلت : يا رسول الله ، إني ظننت أنك أتيت بعض نسائك ، فقال : إن الله عز وجل ينزل ليلة النصف من شعبان إلى السماء الدنيا ، فيغفر لأكثر من عدد شعر غنم كلب
جامع الترمذي ، أبواب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم ،باب ما جاء في ليلة النصف من شعبان، حديث:‏۷۳۹
میں ایک رات رسول اللہ ﷺ کو گم پایا تو میں آپ کی تلاش میں نکلی ۔ آپ ﷺ بقیع میں تھے۔ آپ ﷺ نے فرمایا : کیا تجھے خوف تھا کہ اللہ اور اس کا رسول ﷺ تجھ پر ظلم کریں گے؟ میں نے عرض کیا: اے اللہ کے رسول ﷺ! میں سمجھی شاید آپﷺ اپنی بیویوں میں سے کسی کے پاس گئے ہوں گے۔ آپﷺ نے فرمایا: اللہ تعالیٰ نصف شعبان (پندرھویں) کی رات کو آسمان دنیا پر اترتے ہیں اور کلب قبیلہ کی بکریوں کے بالوں کی تعداد سے زیادہ لوگوں کو معاف فرماتے ہیں
اس روایت کی سند میں کئی نقص ہیں۔ امام ترمذی رحمہ اللہ نے اس روایت کو نقل کرنے کے بعد خود ہی لکھا ہے: " حديث عائشة لا نعرفه إلا من هذا الوجه من حديث الحجاج " ، وسمعت محمدا يضعف هذا الحديث ، وقال : يحيى بن أبي كثير لم يسمع من عروة ، والحجاج بن أرطاة لم يسمع من يحيى بن أبي كثير

"عائشہ رضی اللہ عنھا کی یہ حدیث ‏صرف اسی سند سے ہی مروی ہے اور میں نے امام محمد بن اسماعیل البخاری رحمہ اللہ الباری کو سنا کہ وہ اس حدیث کو ضعیف قرار دیتے ہیں اور کہتے ہیں کہ یحییٰ بن ابی کثیر نے عروہ سے نہیں سنا اور حجاج بن ارطاۃ نے یحییٰ بن ابی کثیر سے نہیں سنا۔"

تو گویا امام بخاری رحمہ اللہ نے اس حدیث کو ضعیف قراردیا ہے اور سبب ضعف بیان کرتے ہوئے سند کا دوجگہ پر انقطاع ذکر فریاما ہے۔ اور اسی طرح "حجاج بن ارطاۃ" صدوق ہے لیکن کثیر الخطاء والتدلیس ہے، اور یحییٰ بن ابی کثیر بھی مدلس راوی ہے، اور یہ دونوں لفظ "عن" سے روایت کررہے ہیں اور عالم اصول میں یہ بات مسلمہ ہے کہ مدلس راوی کا عنعنہ ناقابل قبول ہے

لہٰذا ان چار نقائص کی بناء پر یہ روایت مردود و ناقابل اعتبار ہے

جاری ہے​
 
  • Useful
Reactions: Meeno

skY

The. Legend.. skY
Staff member
Oct 1, 2018
1,003
29
940
613
KSA

ایک مغالطہ کا ازالہ

محدث العصر علامہ ناصر البانی رحمہ اللہ نے اس روایت کو السلسلۃ الصحیحۃ 3/135 (1144) میں نقل فرمایا ہے۔ اور اسکے بعد رقمطراز ہیں : حديث صحيح , روي عن جماعة من الصحابة من طرق مختلفة يشد بعضها بعضا
یہ حدیث صحیح ہے , اسے صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کی ایک جماعت نے مختلف سندوں سے روایت کیا ہے جو کہ ایک دوسرے کو تقویت دیتی ہیں
پھر اسکے بعد شیخ صاحب نے وہ اسانید بیان کی ہیں اور انکی تخریج و تحقیق پیش فرمائی ہے ۔ لیکن حقیقت یہ ہے کہ یہ روایت ان تمام تر اسانید کی بناء پر حسن لغیرہ کے رتبہ تک بھی نہیں پہنچتی ہے چہ جائیکہ اسے صحیح قرار دیا جائے ۔بلکہ امر واقعہ یہ ہے کہ اس تعدد طرق کی بناء پر اس روایت کے سقم میں اور زیادہ اضافہ ہوا ہے

شیخ البانی رحمہ اللہ کا کلام اور اس پر مختصر سا تبصرہ ہم ذیل میں ذکر کیے دیتے ہیں

حدیث معاذ بن جبل رضی اللہ عنہ : یہ روایت بسند مکحول ازمالک بن یخامر از معاذ بن جبل درج ذیل کتب میں موجود ہے

کتاب السنہ لابن ابی عاصم (512) ابن حبان (1980) , أمالی قزوینی 4/2 , المجلس السابع از ابو محمد الجوہری 3/2 ,أمالی لابی القاسم الحسینی ق 12/1 , شعب الإیمان للبیہقی 3/382 , تاریخ دمشق لابن عساکر 40/142 وغیرہ

اس روایت کی مکمل تخریج کے بعد شیخ البانی رحمہ اللہ خود لکھتے ہیں : قال الذهبي : مكحول لم يلق مالك بن يخامر " . یعنی مکحول کی ملاقات مالک بن یخامر سے ثابت نہیں ہے ۔

مزید فرماتے ہیں : قلت : و لولا ذلك لكان الإسناد حسنا , فإن رجاله موثوقون , و قال الهيثمي في " مجمع الزوائد " ( 8 / 65 ) : " رواه الطبراني في " الكبير " و " الأوسط " و رجالهما ثقات "

میں (البانی) کہتا ہوں کہ اگر یہ (انقطاع ) نہ ہوتا تو اسکی سند حسن ہوتی کیونکہ اسکے تمام تر رجال ثقہ ہیں اور ہیثمی نے مجمع الزوائد میں کہا ہے کہ اسے طبرانی نے المعجم الکبیر اور المعجم الأوسط میں نقل کیا ہے اور ان دونوں کے رجال ثقہ ہیں۔

یعنی شیخ البانی رحمہ اللہ اس سند کو بسبب انقطاع ضعیف مان رہے ہیں
حدیث أبی ثعلبہ رضی اللہ عنہ : اسے احوص بن حکیم نے بطریق مہاصر بن حبیب از ابی ثعلبہ رضی اللہ عنہ بیان کیا ہے ۔ اور یہ روایت درج ذیل کتب میں اسی سند کے ساتھ موجود ہے

کتاب السنہ لابن ابی عاصم (511) کتاب العرش لمحمد بن عثمان بن أبی شیبۃ (87)

اس روایت کی سند میں الأحوص بن حکیم ضعیف ہے جیسا کہ شیخ البانی نے بھی ذکر فرمایا ہے , نیز مہاصر بن حبیب کی ابو ثعلبہ سے ملاقات ثابت نہیں ہے
حدیث عبد اللہ بن عمرو رضی اللہ عنہ: اسے عبد اللہ بن لہیعہ نے بطریق حیی بن عبد اللہ از ابی عبد الرحمن الحبلی از عبد اللہ بن عمرو رضی اللہ عنہ بیان کیا ہے , یہ روایت مسند احمد (6642) میں موجود ہے

شیخ البانی رحمہ اللہ اسکو ذکر کرنے کے بعد فرماتے ہیں : و هذا إسناد لا بأس به في المتابعات و الشواهد یعنی یہ ایسی سند ہے کہ جو متابعات اور شواہد میں چل جاتی ہے

لیکن عرض یہ ہے کہ اسکی سند میں عبد اللہ بن لہیعہ مختلط راوی ہے اور اس روایت کو ابن لہیعہ سے نقل کرنے والے حسن بن موسى کا ابن لہیعہ سے سماع قبل از اختلاط ہونے پر کوئی دلیل نہیں ہے

شیخ البانی رحمہ اللہ اس سند کو نقل کرنے بعد فرماتے ہیں : لكن تابعه رشدين بن سعد بن حيي به . أخرجه ابن حيويه في " حديثه " . ( 3/ 10 / 1 ) فالحديث حسن . یعنی اس (ابن لہیعہ) کی متابعت رشدین بن سعد نے کررکھی ہے جسے کہ ابن حیویہ نے اپنی حدیث میں نقل کیا ہے لہذا یہ حدیث حسن ہے ۔

لیکن امر واقعہ یہ ہے کہ رشدین بن سعد خود ضعیف ہے ۔ تو ایک ضعیف کی متابعت کرنے سے ایک مختلط کی روایت حسن کیسے ہو جائے گی ؟؟

الغرض یہ روایت اس متابعت کے باوجود ضعیف ہی ہے
حدیث ابی موسى رضی اللہ عنہ : اسے بھی ابن لہیعہ نے بطریق زبیر بن سلیم از ضحاک بن عبد الرحمن عن ابیہ از ابو موسى رضی اللہ عنہ روایت کیا ہے

اسے ابن ماجہ نے اپنی سنن (1390) میں اور ابن ابی عاصم اللالکائی (510) نے نقل کیا ہے

اس کی تخریج کے بعد شیخ البانی رحمہ اللہ خود لکھتے ہیں : و هذا إسناد ضعيف من أجل ابن لهيعة . و عبد الرحمن و هو ابن عرزب والد الضحاك مجهول . یعنی یہ سند ابن لہیعہ کی وجہ سے ضعیف ہے اور عبد الرحمن بن عرزب جوکہ ضحاک کے والد ہیں وہ بھی مجہول ہیں ۔ اسی طرح ابن ماجہ نے اسی روایت کو ایک دوسری سند کے بیان کیا ہے جس میں ولید بن مسلم مدلس ہیں اور ضحاک بن ایمن مجہول ہے اور اسکے ساتھ ساتھ یہ سند منقطع بھی ہے جیساکہ شیخ البانی رحمہ اللہ نےبھی اس بات کی طرف اشارہ فرمایا ہے ۔ یعنی یہ روایت بھی سخت ضعیف ہے
حدیث ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ: اسے ہشام بن عبد الرحمن نے بطریق اعمش از ابی صالح از ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ بیان کیا ہے اور یہ روایت بزار نے اپنی مسند (2046) میں نقل کیا ہے

اسکے بارہ میں شیخ البانی رحمہ اللہ فرماتے ہیں : کہ ہیثمی نے کہا ہے : و هشام بن عبد الرحمن لم أعرفه ، و بقية رجاله ثقات . ہشام بن عبد الرحمن کو میں نہیں جانتا (یعنی میرے نزدیک وہ مجہول ہے ) اور اسکے باقی رجال ثقہ ہیں ۔ یعنی یہ روایت بھی سخت ضعیف ہے
حدیث ابو بکر الصدیق رضی اللہ عنہ : اسے عبد الملک بن عبد الملک نے بطریق مصعب بن أبی ذئب از قاسم بن محمد عن أبیہ أو عن عمہ از ابی بکر رضی اللہ عنہ بیان کیا ہے , اور یہ روایت بزار (2045) , کتاب التوحید لابن خزیمہ (200) السنہ لابن ابی عاصم (509) السنہ للالکائی (750) , أخبار اصبہان لأبی نعیم 2/2 , اور شعب الایمان للبیہقی (3827) میں موجود ہے

شیخ البانی رحمہ اللہ نے اس روایت پر کلام کرتے ہوئے امام بخاری رحمہ اللہ الباری کا قول نقل کرتے ہوئے فرمایا ہے : و عبد الملك هذا قال البخاري : " في حديثه نظر " . یعنی اس عبد الملک کے بارہ میں امام بخاری رحمہ اللہ الباری فرماتے ہیں کہ اسکی حدیث میں "نظر " ہے (امام بخاری کا فیہ حدیث نظر کہنے کا معنى ہوتا ہے کہ یہ راوی متروک ہے) ۔ امام بخاری کے علاوہ دیگر جمہور محدثین نے اس پر جرح فرمائی ہے ۔ الغرض یہ روایت بھی پایہء ثبوت کو نہیں پہنچتی
حدیث عوف بن مالک رضی اللہ عنہ : اسے ابن لہیعہ نے ازعبد الرحمن بن انعم از عبادۃ بن نسی از کثیر بن مرۃ کی سند سے بیان کیا ہے اور اس روایت کو بزار نے اپنی مسند (2048) میں اور ابو محمد الجوہری نے المجلس السابع میں نقل کیا ہے

شیخ البانی رحمہ اللہ اس روایت کو نقل کرنے کے بعد فرماتے ہیں : و علته عبد الرحمن هذا و به أعله الهيثمي فقال : " و ثقة أحمد بن صالح و ضعفه جمهور الأئمة ، و ابن لهيعة لين و بقية رجاله ثقات " . یعنی اسکی روایت کے ضعیف ہونے کی وجہ عبد الرحمن ہے اور اسی بناء پر اسے ہیثمی نے معلول قرار دیا ہے اور کہا ہے کہ اسے احمد بن صالح نے ثقہ کہا ہے جبکہ جمہور أئمہ حدیث نے اسے ضعیف قرار دیا ہے اور ابن لہیعہ لین الحدیث ہے اور اسکے باقی رجال ثقہ ہیں ۔

الغرض یہ روایت بھی ان دو علتوں کی بنا پر ساقط الاعتبار اور ضعیف ہے
حدیث عائشہ رضی اللہ عنہا : یہ روایت حجاج بن ارطاۃ نے یحیحى بن ابی کثیر از عروۃ کی سند سے بیان کی ہے ۔ اس روایت پر کلام ہم اس بحث سے قبل کرچکے ہیں ۔ اور شیخ البانی رحمہ اللہ نے بھی اسے ضعیف ہی قرار دیا ہے

اس تمام تر بحث کےبعد موصوف لکھتے ہیں : و جملة القول أن الحديث بمجموع هذه الطرق صحيح بلا ريب و الصحة تثبت بأقل منهاعددا ما دامت سالمة من الضعف الشديد كما هو الشأن في هذا الحديث . یعنی خلاصہ کلام یہ ہے کہ یہ حدیث ان اسانید کے مجموعہ کی بناء پر بلا شک وشبہ صحیح ہے اور صحت تو اس سے بھی کم تعداد کے ساتھ ثابت ہو جاتی ہے جب وہ تعداد ضعف شدید سے خالی ہو جیسا کہ اس روایت میں ہے

لیکن قارئین کرام ! حقیقت حال آپ پر واضح ہے کہ اسکی تمام سر اسانید ضعف شدید کے ساتھ بھری ہوئی ہیں کیونکہ ہر سند میں یاتو کوئی راوی مجہول ہے یا ساقط ہے اور ساقط راوی بھی مجہول ہی ہوتا ۔ ہاں البتہ صرف اور صرف ایک سند ایسی ہے کہ جس میں ضعف قدرے خفیف ہے اور وہ عبد اللہ بن عمرو بن العاص رضی اللہ عنہ والی روایت ہے کہ جس میں ابن لہیعہ کا اختلاط ہے وجہ ضعف ہے

اور تعدد طرق کی بناء پر حدیث حسن لغیرہ اس وقت بنتی ہے جب اسکی سندوں میں ضعف شدید نہ ہو یعنی رواۃ کا ضعف انکے حافظہ کی بناء پر ہو اور وہ بھی تغیر , وہم یا اختلاط کی قبیل سے ہو۔ وگرنہ تعدد طرق بھی روایت کو قبولیت کے درجہ پر لیجانے کا سبب نہیں بنتا ہے

لہذا اس بحث کا خلاصہ یہ نکلا کہ اس روایت کو صحیح کہنا محدث العصر علامہ ناصر الدین البانی رحمہ اللہ کا سہو ہے ۔ اور حقیقتا یہ روایت ضعیف اور ناقابل اعتبار ہے

جاری ہے​
 

skY

The. Legend.. skY
Staff member
Oct 1, 2018
1,003
29
940
613
KSA

كلمة حق أريد بها الباطل

بعض لوگ سورۂ دخان کی ابتدائی آیت سے استدلال کرتے ہیں کہ اس میں جو لیلہ مبارکہ کا تذکرہ ہوا ہے وہ نصف شعبان کی رات ہے۔ مگر یہ قیاس آرائی محض باطل پر مبنی ہے۔ کیونکہ اللہ رب العالمین نے سورۂ دخان میں فرمایا ہے​
"إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةٍ مُّبَارَكَةٍ إِنَّا كُنَّا مُنذِرِينَ* فِيهَا يُفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍ حَكِيمٍ*" [الدخان:۳،۴]
"یقیناً ہم نے اس (قرآن) کو بابرکت رات میں نازل کیا ہے کیونکہ ہم ڈرانے والے ہیں۔ (یہ وہ رات ہے) جس میں ہر معاملہ کا حکیمانہ فیصلہ کیا جاتا ہے

اس جگہ لیلہ مبارکہ سے مراد لیلۃ القدر ہی ہے کیونکہ قرآن مجید لیلۃ القدر میں نازل کیا گیا ہے۔ ارشاد ربانی ہے​
{إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ }
[القدر:1]
"ہم نے اس کو قدر والی رات میں نازل کیا ہے۔"

اور یہ معلوم ہے کہ لیلۃ القدر رمضان المبارک کے بابرکت مہینے میں ہے ۔ اللہ رب العالمین کا ارشاد ہے​
{شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيَ أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ}
[البقرة:185]
رمضان کا مہینا وہ ہے کہ جس می قرآن نازل کیا گیا ہے

ان تینوں آیات کو جمع کرنے سے یہ معلوم ہواکہ لیلہ مباکہ لیلہ قدر ہے اور وہ رمضان میں ہے کیونکہ قرآن مجید کا نزول رمضان کے مہینہ میں لیلہ مبارکہ یعنی لیلہ قدر کو ہوا۔ اور اسی رات ہر معاملہ کا حکیمانہ فیصلہ کیا جاتا ہے، نہ کہ شعبان کی پندرھویں رات کو

حاصل البحث

اس مذکورہ بالا توضیح سے یہ نتیجہ نکلا کہ نصف شعبان کے بارہ میں جو بھی مرویا ت ہیں وہ تمام تر موضوع یا ضعیف ہیں یہی بات امام عقیلی نے الضعفاء ۲۹/۳
میں اور حافظ ابو الخطاب ابن دحیہ نے
الباعث علی انکار البدع والحودث ص
۲۵ میں کہی ہے

 
  • Useful
Reactions: Meeno

Walli

Member
Vip & Excellent
Dec 1, 2020
77
1
64
18
The Mother of the Believers Aisha [May Allah be pleased with her] reports I missed the Prophet one night so I went out to al-Baqi` (and found him). He said: "Were you afraid that Allah would wrong you and that His Prophet would wrong you?" I said: "O Messenger of Allah, I thought that you might have gone to visit one of your wives." He said: "Allah Glorious and Exalted descends to the nearest heaven on the night of mid-Shaban and He forgives to more people than the number of hairs on the hides of the sheep of the tribes of Kalb.
 

Walli

Member
Vip & Excellent
Dec 1, 2020
77
1
64
18

كلمة حق أريد بها الباطل

بعض لوگ سورۂ دخان کی ابتدائی آیت سے استدلال کرتے ہیں کہ اس میں جو لیلہ مبارکہ کا تذکرہ ہوا ہے وہ نصف شعبان کی رات ہے۔ مگر یہ قیاس آرائی محض باطل پر مبنی ہے۔ کیونکہ اللہ رب العالمین نے سورۂ دخان میں فرمایا ہے


اس جگہ لیلہ مبارکہ سے مراد لیلۃ القدر ہی ہے کیونکہ قرآن مجید لیلۃ القدر میں نازل کیا گیا ہے۔ ارشاد ربانی ہے


اور یہ معلوم ہے کہ لیلۃ القدر رمضان المبارک کے بابرکت مہینے میں ہے ۔ اللہ رب العالمین کا ارشاد ہے


ان تینوں آیات کو جمع کرنے سے یہ معلوم ہواکہ لیلہ مباکہ لیلہ قدر ہے اور وہ رمضان میں ہے کیونکہ قرآن مجید کا نزول رمضان کے مہینہ میں لیلہ مبارکہ یعنی لیلہ قدر کو ہوا۔ اور اسی رات ہر معاملہ کا حکیمانہ فیصلہ کیا جاتا ہے، نہ کہ شعبان کی پندرھویں رات کو

Shab-e-Barat occurs in the night between 14th and 15th Shaban. Shaban is an important 8th month of the Islamic lunar calendar. It is an essential occasion in Islamic history, which is celebrated by doing worship and prayers. Shab-e-Barat is of utmost importance for Muslims because God Almighty takes big decisions regarding the person’s fate, livelihood, life, and death, etc.

So, to get the decision of God almighty in their favor, people all night worship and offer prayers.

As described in Ahadith, it is also called “ Nisf Shaban” because it happens in the mid-Shaban, the 8th month of the Islamic calendar.

The importance of Shab-e-Barat becomes evident by the Hadith of Prophet Muhammad SAW, he said, on this beautiful night, Allah sends his special favor to the world, He also announce the forgiveness of my Ummah in the countless numbers as compared to the wool that bani Kalb goats have on their body.

In another Hadith, Prophet Muhammad SAW said, except Mushrikeen and the spiteful, Allah forgives all the subordinate as the creature in the 15th night of Shaban.”

These ahadith show the authenticity of the Shab-e-Barat, mainly working as the opportunity to get the blessings of God almighty.

Significance of Shab-e-Barat
Shaban is an important month in the history of Islam. For example, the direction of Qibla was changed this month. Sha-e-Barat is the 15th night of this month having enough importance in the life of Muslims.

In a hadith, Harat Ali RA narrated” During the 15 night of Shaban, The Muslim should stand at the (Particular) night with the day fast, It is due to Allah Almighty, who comes in this night on the opening heaven and announces, who wants to be forgiven by me mainly who did sins without any break, is there anyone who finds sustenance, so that I sustain, and those who are in affliction, so that I manifest. This continuation runs till the morning prayer.”

If this is the actual condition of the blessing of God, how can one keep him or herself away from such blessings? This Ahadith shows that Our Almighty God wants to shower his prizes over us, but we often become the victim of insincerity.

In another hadith, the prophet SAW said that, in the 15th night of Shaban, all the Muslims would be forgiven by God almighty, but the mushrik and the spiteful will never be the one who would have been overlooked.

To error is human, to forgive is divine. As a human, We make thousands of mistakes; even some mistakes are made deliberately. But, our mighty God wants to forgive us. Shab-e-Barat is one of the opportunities that God almighty provides us.

Moreover, the prophet Muhammad SAW did not only emphasize to worship and pray for yourself only. But, he went to the graveyard and offered to pray for the buried people there. By taking such a move, he also told us to include those persons who were with you some time ago but not now.

Hazrat Ayesha Um-al-momaneeen said,” Once upon a time, Prophet Muhammad SAW offered the prayer of Tahajad and In this prayer made a prolong Sajdah. I was sleeping near the place where Prophet Muhammad SAW was offering prayer. The Sajdah became so long during which no movement was recorded. I felt that the prophet Muhammad SAW died. Therefore, he did not make any type of movement. At once, I stood from the bed and took myself near him and moved his thumb. After moving thumb, I became assured that he was alive and was offering some words. When I went nearer, I heard,’ I am the applicant of your pleasure than from your annoyance…….. I cannot make my prayers as you deserve……? Then he got up and came near me and said, O Aisha, how can you think that Prophet Muhammad SAW deceived you? I said that I was afraid of thinking about your death. Later, Prophet Muhammad SAW said, ‘Ayesha, Do you know about this night? I said that Allah knows best. Then, he told me that this is the night of half Shaban. God almighty pays his attention to those who are slaves and also forgives those who made a lot of sins. God bestows his grace upon those who pray for grace.

This Hadith is another certification for Shab-e-Barat. Our mighty God, again and again, provides us an opportunity to save us from the Fire of Jahanam.

According to another Hadith narrated by Hazrat Ayesha RA,” Aliah almighty descends and forgives the people wholeheartedly. Even, he forgives the people more than the fiber of the goats of Banu Kaleb.” It is pertinent to mention here that Banu Kaleb was the tribe at that time had a lot of goats more than all over the Arab. Just, the purpose is to tell the people by showing a specific example of how he behaves us when we think to come close toward him.

Similarly, in another Hadith, Prophet Muhammad SAW said that’ Today is the middle night of Shaban. Allah forgives and saves a large gathering of people from fire, But do not forgive who is a mushrik, nourishes bad feelings in his heart against someone, and those who cut off relationships. ‘By saying this, Prophet Muhammad made a big hint to those who have committed big sins and ordered to avoid it for our benefit.

No doubt, the chain of some of these traditions were weak, but it is not difficult to guess who our God almighty and our prophet thought about us. As Muslims, we should pay attention to our deeds and action. And if these actions are not according to the Shira of Islam, we should pay attention to it because at the end of life; we would be met the day of judgment where no recommendation, capital, and our elders would save us from the Fire of Jahanam. Everyone would get their share according to their deeds.

What should be done in this night?
The 15th night of Shaban has confirmed the opportunity to get our sins forgiven by God almighty and the opportunity to get our direction right if the previous one is wrong. But, these prayers are not obligatory. It is up to the person either he or she chooses to offer prayer and spend this night in sleeping. But, who can prevent himself or herself from getting the reward? It is also not necessary to spend the whole night in prayers and Tilwah. We can select a timetable before the night comes and can easily do whatever we want.

The following works can be done on this precious night.

1. Salah
The perfect way to obtain the will of God is the way of Salah. The number of Rakah is not specific, and it is also not necessary to spend the whole night in Salah. Similarly, in these Rakat of Salah, Qayam, Rakho, and Sajdah should belong than usual. It is also the best practice to read the long Surah in these Rakahs of Salah. It is even better to make the schedule before time.

2. Tilawa
Tilawa is in the second position and amongst one of the best works to obtain the will of God. The tilawa of the holly Quaran is not necessary for the whole night. It should be made according to the schedule. The Tilawa of Quaran cannot be completed in the short period of this night. We can select some Sorah to recite in the night, for example, Surah Yaseen, Surah Rahman, Charam Qul. Similarly, these Sorah can recite more than one time. It is also not obligatory.

3. Dua in Shab-e-Barat
According to the confirmed Hadith,” Dua is the mind of all prayers.” We can see the importance of Dua by this Hadith. It is also beneficial to pray on the 15th night of Shaban. The method of praying is present in the numerous books of Islam. It helps us to get forgiven our sins and makes us near Our God almighty. Dua, offered according to the rules and regulations, must be acceptable near God almighty.

According to the Hadith Qudsi, prophet Muhammad SAW said,” Allah says that he feels shame if a person offers due and I reverse than without accepting.”

4. Dhikr in shabe barat
Dhikr is the perfect way to find the grace of God. It can be quickly done without leaving the place where you are sitting or lying. It is not obligatory but the perfect way to obtain the will of God. The importance of Dhikr is definite by this Hadith,” without Dhikr, the heart of the person gets hard.”

Dhikr illustrates the heart and mind of the person. It can be included in the schedule. It is also not necessary to spend the whole night in Dhikr.

Salah, tilawa, Due, and Dhikr has also been confirmed by the Life of Prophet Muhammad SAW. These are essential ways to get the will of God. If fact, we should do it regularly, no matter if we do it in little quantity. Because these are the few crucial ways by which we can save ourselves by the fire of Jahannam. It can also be done on the occasion of Shab-e-Sarah. Shab-e-Barat is an opportunity to get the assurance of God regarding our betterment.
حاصل البحث
 

Walli

Member
Vip & Excellent
Dec 1, 2020
77
1
64
18
Shab-e-Barat occurs in the night between 14th and 15th Shaban. Shaban is an important 8th month of the Islamic lunar calendar. It is an essential occasion in Islamic history, which is celebrated by doing worship and prayers. Shab-e-Barat is of utmost importance for Muslims because God Almighty takes big decisions regarding the person’s fate, livelihood, life, and death, etc.

So, to get the decision of God almighty in their favor, people all night worship and offer prayers.

As described in Ahadith, it is also called “ Nisf Shaban” because it happens in the mid-Shaban, the 8th month of the Islamic calendar.

The importance of Shab-e-Barat becomes evident by the Hadith of Prophet Muhammad SAW, he said, on this beautiful night, Allah sends his special favor to the world, He also announce the forgiveness of my Ummah in the countless numbers as compared to the wool that bani Kalb goats have on their body.

In another Hadith, Prophet Muhammad SAW said, except Mushrikeen and the spiteful, Allah forgives all the subordinate as the creature in the 15th night of Shaban.”

These ahadith show the authenticity of the Shab-e-Barat, mainly working as the opportunity to get the blessings of God almighty.

Significance of Shab-e-Barat
Shaban is an important month in the history of Islam. For example, the direction of Qibla was changed this month. Sha-e-Barat is the 15th night of this month having enough importance in the life of Muslims.

In a hadith, Harat Ali RA narrated” During the 15 night of Shaban, The Muslim should stand at the (Particular) night with the day fast, It is due to Allah Almighty, who comes in this night on the opening heaven and announces, who wants to be forgiven by me mainly who did sins without any break, is there anyone who finds sustenance, so that I sustain, and those who are in affliction, so that I manifest. This continuation runs till the morning prayer.”

If this is the actual condition of the blessing of God, how can one keep him or herself away from such blessings? This Ahadith shows that Our Almighty God wants to shower his prizes over us, but we often become the victim of insincerity.

In another hadith, the prophet SAW said that, in the 15th night of Shaban, all the Muslims would be forgiven by God almighty, but the mushrik and the spiteful will never be the one who would have been overlooked.

To error is human, to forgive is divine. As a human, We make thousands of mistakes; even some mistakes are made deliberately. But, our mighty God wants to forgive us. Shab-e-Barat is one of the opportunities that God almighty provides us.

Moreover, the prophet Muhammad SAW did not only emphasize to worship and pray for yourself only. But, he went to the graveyard and offered to pray for the buried people there. By taking such a move, he also told us to include those persons who were with you some time ago but not now.

Hazrat Ayesha Um-al-momaneeen said,” Once upon a time, Prophet Muhammad SAW offered the prayer of Tahajad and In this prayer made a prolong Sajdah. I was sleeping near the place where Prophet Muhammad SAW was offering prayer. The Sajdah became so long during which no movement was recorded. I felt that the prophet Muhammad SAW died. Therefore, he did not make any type of movement. At once, I stood from the bed and took myself near him and moved his thumb. After moving thumb, I became assured that he was alive and was offering some words. When I went nearer, I heard,’ I am the applicant of your pleasure than from your annoyance…….. I cannot make my prayers as you deserve……? Then he got up and came near me and said, O Aisha, how can you think that Prophet Muhammad SAW deceived you? I said that I was afraid of thinking about your death. Later, Prophet Muhammad SAW said, ‘Ayesha, Do you know about this night? I said that Allah knows best. Then, he told me that this is the night of half Shaban. God almighty pays his attention to those who are slaves and also forgives those who made a lot of sins. God bestows his grace upon those who pray for grace.

This Hadith is another certification for Shab-e-Barat. Our mighty God, again and again, provides us an opportunity to save us from the Fire of Jahanam.

According to another Hadith narrated by Hazrat Ayesha RA,” Aliah almighty descends and forgives the people wholeheartedly. Even, he forgives the people more than the fiber of the goats of Banu Kaleb.” It is pertinent to mention here that Banu Kaleb was the tribe at that time had a lot of goats more than all over the Arab. Just, the purpose is to tell the people by showing a specific example of how he behaves us when we think to come close toward him.

Similarly, in another Hadith, Prophet Muhammad SAW said that’ Today is the middle night of Shaban. Allah forgives and saves a large gathering of people from fire, But do not forgive who is a mushrik, nourishes bad feelings in his heart against someone, and those who cut off relationships. ‘By saying this, Prophet Muhammad made a big hint to those who have committed big sins and ordered to avoid it for our benefit.

No doubt, the chain of some of these traditions were weak, but it is not difficult to guess who our God almighty and our prophet thought about us. As Muslims, we should pay attention to our deeds and action. And if these actions are not according to the Shira of Islam, we should pay attention to it because at the end of life; we would be met the day of judgment where no recommendation, capital, and our elders would save us from the Fire of Jahanam. Everyone would get their share according to their deeds.

What should be done in this night?
The 15th night of Shaban has confirmed the opportunity to get our sins forgiven by God almighty and the opportunity to get our direction right if the previous one is wrong. But, these prayers are not obligatory. It is up to the person either he or she chooses to offer prayer and spend this night in sleeping. But, who can prevent himself or herself from getting the reward? It is also not necessary to spend the whole night in prayers and Tilwah. We can select a timetable before the night comes and can easily do whatever we want.

The following works can be done on this precious night.

1. Salah
The perfect way to obtain the will of God is the way of Salah. The number of Rakah is not specific, and it is also not necessary to spend the whole night in Salah. Similarly, in these Rakat of Salah, Qayam, Rakho, and Sajdah should belong than usual. It is also the best practice to read the long Surah in these Rakahs of Salah. It is even better to make the schedule before time.

2. Tilawa
Tilawa is in the second position and amongst one of the best works to obtain the will of God. The tilawa of the holly Quaran is not necessary for the whole night. It should be made according to the schedule. The Tilawa of Quaran cannot be completed in the short period of this night. We can select some Sorah to recite in the night, for example, Surah Yaseen, Surah Rahman, Charam Qul. Similarly, these Sorah can recite more than one time. It is also not obligatory.

3. Dua in Shab-e-Barat
According to the confirmed Hadith,” Dua is the mind of all prayers.” We can see the importance of Dua by this Hadith. It is also beneficial to pray on the 15th night of Shaban. The method of praying is present in the numerous books of Islam. It helps us to get forgiven our sins and makes us near Our God almighty. Dua, offered according to the rules and regulations, must be acceptable near God almighty.

According to the Hadith Qudsi, prophet Muhammad SAW said,” Allah says that he feels shame if a person offers due and I reverse than without accepting.”

4. Dhikr in shabe barat
Dhikr is the perfect way to find the grace of God. It can be quickly done without leaving the place where you are sitting or lying. It is not obligatory but the perfect way to obtain the will of God. The importance of Dhikr is definite by this Hadith,” without Dhikr, the heart of the person gets hard.”

Dhikr illustrates the heart and mind of the person. It can be included in the schedule. It is also not necessary to spend the whole night in Dhikr.

Salah, tilawa, Due, and Dhikr has also been confirmed by the Life of Prophet Muhammad SAW. These are essential ways to get the will of God. If fact, we should do it regularly, no matter if we do it in little quantity. Because these are the few crucial ways by which we can save ourselves by the fire of Jahannam. It can also be done on the occasion of Shab-e-Sarah. Shab-e-Barat is an opportunity to get the assurance of God regarding our betterment.
Sign in
What Quran and Sunnah say about SHAB E BARAAT
The month of Sha’ban is the eighth month of the Islamic lunar calendar. The fifteenth night of this month is known as Laylatul Bara’ah or Laylatun Nisfe min Sha’ban in the Arab world. In India, Pakistan, Bangladesh, Iran, Afghanistan, etc., it is known as Shab-e-barat.

THE BELIEVES ABOUT THIS DAY:

1. Some people believe that in Surah al-Dukhan (44:3-4) there is a reference to this night as Allah says, “We sent it (the Qur’an) down during a blessed night. We are truly warners. In that night is made distinct every affair of wisdom”

-But the night referred to here cannot be a Sha’ban night, because it is said here clearly that the Qur’an was revealed in this night. We know from the Surah al-Qadr (97) that the Qur’an was revealed in the night of Qadr and we also know from the Qur’an (Al-Baqarah 2:185) that the Qur’an was revealed in the month of Ramadan, so it is obvious that the night of the revelation of the Qur’an was in Ramadan, not Sha’ban, and that it was Laylatul Qadr not Shab-e-barat (or the Sha’ban night).

2. Some people also say that in the 2nd year of Hijrah, the direction of Qiblah was changed from Jerusalem to Ka’bah (Makkah) on the 15th day of Sha’ban.

-This report is also not confirmed by authentic Ahadith.

According to most of the scholars of Tafsir, the Qur’an has not mentioned anything about the Sha’ban night. There are some Ahadith that speak about the Middle of Sha’ban and its night. However, the scholars of Hadith say that most of the Ahadith concerning this night are not sound. They are weak (da’if) according to the criteria of the Muhaddithin.

THE SUPERSTTIONS ABOUT THIS DAY:

1. some people believe that the spirits (arwah) of the deceased visit their relatives during this night.

2. Some believe that there is a special Tree in the heaven upon whose leaves are the names of all human beings, and whatever leaves drop during this night, those people are destined to die in this year.

3. Some think that the decisions about the life and death of people are made during this night.

-All these beliefs and superstitions do not belong to the authentic teachings of the Qur’an and Sunnah.


HADITH ON (15TH) MID-SHABAN:

1. The Mother of the Believers Aisha [May Allah be pleased with her] reports I missed the Prophet one night so I went out to al-Baqi` (and found him). He said: "Were you afraid that Allah would wrong you and that His Prophet would wrong you?" I said: "O Messenger of Allah, I thought that you might have gone to visit one of your wives." He said: "Allah Glorious and Exalted descends to the nearest heaven on the night of mid-Shaban and He forgives to more people than the number of hairs on the hides of the sheep of the tribes of Kalb.

-Narrated from Aisha by Ahmad, Ibn Majah, and al-Tirmidhi who said that he heard al-Bukhari grading this Hadith as weak because some of the sub-narrators did not narrate directly from each other.

2. Abd Allah ibn `Amr [May Allah be pleased with him] reports that Prophet [Peace be upon him] said “Allah looks upon His creatures on the night of mid-Shaban and He forgives all His servants except two: one intent on hatred, and the homicide.”

- Narrated from Abd Allah ibn Amr by al-Tirmidhi, Ahmad and al Bazzar with a chain he graded fair (hasan) through the great Tabi’I jurist al-Qasim ibn Muhammad ibn bi Bakr al-Siddiq.

3. The Mother of the Believers Aisha [May Allah be pleased with her] reports, "The Prophet stood up in prayer during part of the night and made his prostration so lengthy that I thought his soul had been taken back. When I saw this I got up and went to move his big toe, whereupon he moved, so I drew back. When he raised his head from prostration and finished praying, he said: "O `A'isha, O fair little one (humayra')! Did you think that the Prophet had broken his agreement with you?" She replied: "No, by Allah, O Messenger of Allah, but I thought that your soul had been taken back because your stayed in prostration for so long." He said: "Do you know what night this is?" She said: "Allah and His Prophet know best." He said: "This is the night of mid-Sha`ban! Verily Allah the Glorious and Majestic look at His servants on the night of mid-Sha`ban, and He forgives those who ask forgiveness, and He bestows mercy on those who ask mercy, and He gives a delay to the people of envy and spite in their state."

- Narrated from Aisha by al-Bayhaqi in Shu’ab al Iman (3:382) where he comments: “This hadith is missing the Companion in its chain, and is a good Hadith (hadha mursal jayyid). It is probable that al-Ala’ibn al-Harith took it from Makhul and Allah knows best.”
 

Walli

Member
Vip & Excellent
Dec 1, 2020
77
1
64
18
SHAB E BARAAT
The month of Sha’ban is the eighth month of the Islamic lunar calendar. The fifteenth night of this month is known as Laylatul Bara’ah or Laylatun Nisfe min Sha’ban in the Arab world. In India, Pakistan, Bangladesh, Iran, Afghanistan, etc., it is known as Shab-e-barat.

THE BELIEVES ABOUT THIS DAY:

1. Some people believe that in Surah al-Dukhan (44:3-4) there is a reference to this night as Allah says, “We sent it (the Qur’an) down during a blessed night. We are truly warners. In that night is made distinct every affair of wisdom”

-But the night referred to here cannot be a Sha’ban night, because it is said here clearly that the Qur’an was revealed in this night. We know from the Surah al-Qadr (97) that the Qur’an was revealed in the night of Qadr and we also know from the Qur’an (Al-Baqarah 2:185) that the Qur’an was revealed in the month of Ramadan, so it is obvious that the night of the revelation of the Qur’an was in Ramadan, not Sha’ban, and that it was Laylatul Qadr not Shab-e-barat (or the Sha’ban night).

2. Some people also say that in the 2nd year of Hijrah, the direction of Qiblah was changed from Jerusalem to Ka’bah (Makkah) on the 15th day of Sha’ban.

-This report is also not confirmed by authentic Ahadith.

According to most of the scholars of Tafsir, the Qur’an has not mentioned anything about the Sha’ban night. There are some Ahadith that speak about the Middle of Sha’ban and its night. However, the scholars of Hadith say that most of the Ahadith concerning this night are not sound. They are weak (da’if) according to the criteria of the Muhaddithin.

THE SUPERSTTIONS ABOUT THIS DAY:

1. some people believe that the spirits (arwah) of the deceased visit their relatives during this night.

2. Some believe that there is a special Tree in the heaven upon whose leaves are the names of all human beings, and whatever leaves drop during this night, those people are destined to die in this year.

3. Some think that the decisions about the life and death of people are made during this night.

-All these beliefs and superstitions do not belong to the authentic teachings of the Qur’an and Sunnah.


HADITH ON (15TH) MID-SHABAN:

1. The Mother of the Believers Aisha [May Allah be pleased with her] reports I missed the Prophet one night so I went out to al-Baqi` (and found him). He said: "Were you afraid that Allah would wrong you and that His Prophet would wrong you?" I said: "O Messenger of Allah, I thought that you might have gone to visit one of your wives." He said: "Allah Glorious and Exalted descends to the nearest heaven on the night of mid-Shaban and He forgives to more people than the number of hairs on the hides of the sheep of the tribes of Kalb.

-Narrated from Aisha by Ahmad, Ibn Majah, and al-Tirmidhi who said that he heard al-Bukhari grading this Hadith as weak because some of the sub-narrators did not narrate directly from each other.

2. Abd Allah ibn `Amr [May Allah be pleased with him] reports that Prophet [Peace be upon him] said “Allah looks upon His creatures on the night of mid-Shaban and He forgives all His servants except two: one intent on hatred, and the homicide.”

- Narrated from Abd Allah ibn Amr by al-Tirmidhi, Ahmad and al Bazzar with a chain he graded fair (hasan) through the great Tabi’I jurist al-Qasim ibn Muhammad ibn bi Bakr al-Siddiq.

3. The Mother of the Believers Aisha [May Allah be pleased with her] reports, "The Prophet stood up in prayer during part of the night and made his prostration so lengthy that I thought his soul had been taken back. When I saw this I got up and went to move his big toe, whereupon he moved, so I drew back. When he raised his head from prostration and finished praying, he said: "O `A'isha, O fair little one (humayra')! Did you think that the Prophet had broken his agreement with you?" She replied: "No, by Allah, O Messenger of Allah, but I thought that your soul had been taken back because your stayed in prostration for so long." He said: "Do you know what night this is?" She said: "Allah and His Prophet know best." He said: "This is the night of mid-Sha`ban! Verily Allah the Glorious and Majestic look at His servants on the night of mid-Sha`ban, and He forgives those who ask forgiveness, and He bestows mercy on those who ask mercy, and He gives a delay to the people of envy and spite in their state."

- Narrated from Aisha by al-Bayhaqi in Shu’ab al Iman (3:382) where he comments: “This hadith is missing the Companion in its chain, and is a good Hadith (hadha mursal jayyid). It is probable that al-Ala’ibn al-Harith took it from Makhul and Allah knows best.”
 

skY

The. Legend.. skY
Staff member
Oct 1, 2018
1,003
29
940
613
KSA
The Mother of the Believers Aisha [May Allah be pleased with her] reports I missed the Prophet one night so I went out to al-Baqi` (and found him). He said: "Were you afraid that Allah would wrong you and that His Prophet would wrong you?" I said: "O Messenger of Allah, I thought that you might have gone to visit one of your wives." He said: "Allah Glorious and Exalted descends to the nearest heaven on the night of mid-Shaban and He forgives to more people than the number of hairs on the hides of the sheep of the tribes of Kalb.
yeh hadeeth sahih nahin hai mere pyaray bhai jaise ke aap khud apne ek post main ess ke classification post kar chuke hain jis ko main nechay quote kar deta hon:
-Narrated from Aisha by Ahmad, Ibn Majah, and al-Tirmidhi who said that he heard al-Bukhari grading this Hadith as weak because some of the sub-narrators did not narrate directly from each other.
tou weak ghyr thaabit shuda hadeeth kissi ammal ke daleel nahin banti.

aur aapke post main jo bhe dalail hain woh sab ghyr thaabit shuda hadeethein hain jin ke baray main Mohaddiseen ke kya ra'ay thi woh main uper post kar chuka hoon..

@Walli aapke deen ke liyay mohabbat main koi shak nahin mere bhai, par khudara deen ke sahih taleemaat par amal karein na ke aese cheezon par ammal karein jin ke baray main koi thaboot mojood nahin, so kindly I advice you as muslim brother learn authentic Islam and do practice upon it rather then doing innovations which lead you astray

Thx , I was looking for Shab e barat dates
there is no such night in Islam as Shab e baraat akhi.... seems you not able to read urdu I will post for you in english in sha Allaah.
 

skY

The. Legend.. skY
Staff member
Oct 1, 2018
1,003
29
940
613
KSA
Ab aap khud dekhein aapke ilmi ista'at kitni hai aapke khud ke he post main apne khud mohaddiseen ke ra'ay paish kardi hai ke Mufasireen ke nazdeek bhe middle night shabaan ke baray main koi bhe sahih hadeeth nahin aur woh daeef hain aapke khud ke msgs se main quote karta hon:
According to most of the scholars of Tafsir, the Qur’an has not mentioned anything about the Sha’ban night. There are some Ahadith that speak about the Middle of Sha’ban and its night. However, the scholars of Hadith say that most of the Ahadith concerning this night are not sound. They are weak (da’if) according to the criteria of the Muhaddithin.
aur aapne ke msg main khud apne post kiya ke aapke dalail ke haqeeqat kuch nahin siwaye ghyr thaabit shuda ke jaise ke apke msg se he quote kar deta hon:
- Narrated from Aisha by al-Bayhaqi in Shu’ab al Iman (3:382) where he comments: “This hadith is missing the Companion in its chain, and is a good Hadith (hadha mursal jayyid). It is probable that al-Ala’ibn al-Harith took it from Makhul and Allah knows best.”
aab ghor se pardhein bhe sahih just copy paste se guzara na kiya karein the hadith is missing the companion in its chain ka matlab hai ke iske rawaiyaan ke kardi main kaafi ashaab hain he nahin matlab ghaib hain tou yeh broken matlab tooti hoi sanad hai aur tooti hoi sanad good hadith ho he nahin sakhti balke ghyr thaabit baat hogi aur ja kar kissi ulama se khud pouch lain Mursal hadeeth jo hai woh daeef hadeeth ke category main aata hai na ke sahih hadeeth ke

tou mere pyaray bhai ilm seekhain aur sahih Islam ke taleemat seekhain, gumrah firqon ke idealogoy par mat chalein.
mere yehi naseeyat hai apke liyay
 

skY

The. Legend.. skY
Staff member
Oct 1, 2018
1,003
29
940
613
KSA
Ahan, Why ppl are fasting then ?
Humhare muhashray main 3 tarah ke log hain jo ammal pehra hain unka category wise ess tarah hai:

1) kuch log hain jo Islam ke sath sincere hote hain jo apne la ilmi ke bunyaad par jiss family main paida hote hain apnay bardon ko jiss tarah ammal karte dekhte hain woh bhe ushe ko sahih Islam samjhe kar blindly ammal kar rahe hote, aur aese logon ko jab sahih baat ka pata chal jata hai tou woh phir sahih tareeqay ko follow karne lag jate hain bagair tradud kiyay.

2) kuch log jaan bhoj ke andhi taqleed kar rahe hote ya phir ek school of thought ko blindly follow kar ke ammal pehra hote hain aur aese log phir apnay alimon darwaishon ki andhi taqleed main apnay us bad amali par jiss ka koi bhe thabboot nahin hota sharee'ah main phir bhe ba zidd ho kar ammal pehra rehte hain aur phir weak sources se apnay ammal ke bey bunyaad daleelein ta'weelein paish kar rahe hote.

3) aur ek tabka hamesha aesa mojood rehta hai jo sahih deen ke taleemat par ammal pehra rehne ke sath sath woh logon ke Islah main bhe laga rehta hai.

tou yeh apke ess sawal ka jawab hai akhi @RobinHood
 

Mix & Lcz

  • Pakistani #1 Chat Room - Its your Family chat Room -> Feel like Family.
  • Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, critical discussion among people of all different backgrounds. We are working every day to make sure our community is one of the best.

Quick Navigation

User Menu